به گزارش «دنیای اقتصاد» مدیرعامل فروشگاههای زنجیرهای رفاه با اشاره به افتتاح و بازگشایی دو فروشگاه نسل جدید در مشهد مقدس گفت: در تلاش هستیم با ایجاد ٥٠ فروشگاه نسل جدید رفاه تا پایان سال ۹۵، سهم خود را در عرضه بهینه كالا افزایش دهیم و با اقداماتی كه در شعب سراسر كشور برنامهریزی كردهایم یك رویكرد بهبود مستمر برای ارتقای نام رفاه را شاهد هستیم. فرشید گلزاده افزود: در چند روز اخیر با تلاش تمامی همكاران تغییر و ارتقای فروشگاه مركزی زاهدان به یك فروشگاه نسل جدید برای رشد و تعالی آن انجام شد. همچنین در شهرهای ارومیه و شیراز نیز فروشگاههای نسل جدید را افتتاح كردیم. وی خاطرنشان كرد: تمرکز بر بهینهسازی فرآیندهای عملیاتی و بهبود مستمر خدمات به مشتریان از اولویتهای کلیدی سال آینده خواهد بود. برای این منظور تیم ویژهای برای ارزیابی طراحی، چیدمان، تنوع کالایی، کیفیت ارائه خدمات، ارزیابیهای مالی و... تشکیل خواهد شد که ضمن تحلیل دقیق هر فروشگاه، رویکرد بهینهسازی را آموزش خواهند داد تا همکاران استانی و فروشگاهی، این رویکرد را در دیگر فروشگاههای استان اجرایی و بهطور یک فرآیند دائمی استمرار بخشند. گلزاده با اشاره به استقبال از طرح تولید بومی-فروش ملی در فروشگاههای زنجیرهای رفاه تاكید كرد: رفاه هم بهدلیل احیای نام خود و هم بهعنوان یكی از پیشروان حمایت از تولید ایرانی، یکی از پیشروان تحقق اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ است و تلاش میكند رویکرد حمایت از تولیدکنندگان بومی با کیفیت را بهطور جدی دنبال کند که البته تاکنون نیز این طرح با استقبال مناسبی در استانهای مستعد مواجه شده است.