برای ورود ایمیل و کلمه عبور خود را وارد نمایید.
واحد آموزش روزنامه «دنیای اقتصاد» یک دوره آموزشی آنلاین با عنوان «اصول و مراحل راهاندازی باشگاه مشتریان» در روز یکشنبه 27 و دوشنبه 28 دی ماه بهصورت آنلاین و غیر حضوری به مدت 6ساعت برگزار میکند. مباحث و سرفصلهای کلیدی موردنظر در این دوره که توسط آقای حمید محمدی پور ارائه میشود شامل آشنایی با مفاهیم وفادارسازی مشتریان، 10 فرمان راهاندازی باشگاه مشتریان، نوشتن سناریوی باشگاه، بخشبندی، رفتار شناسی و جذب اعضای باشگاه، فروش ارتقایی و جانبی در باشگاه شبکهسازی توسط اعضای باشگاه، کاربرد داده کاوی در باشگاه مشتریان، ابزارهای مورد نیاز راهاندازی باشگاه، بررسی کامل نمونههای واقعی داخلی و خارجی است. علاقهمندان به شرکت در این دوره آموزشی میتوانند با شماره 87762411-87762416 تماس بگیرند یا به وبسایت www.tc.den.ir مراجعه کنند.