عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

تلاش برای اصلاح الگوی مصرف در شوینده‌ها

تاریخ: 1395/09/30

گروه بنگاه‌ها: بهره‌گيری از تکنولوژی چند سالی است در جامعه رواج پيدا کرده اما عدم آگاهی مردم از استفاده صحيح وسایل سبب شده تا خانواده‌ها با مشکلات زيادی مواجه شوند. شرکت هنکل آلمان، توليد‌کننده محصولات شوينده با آغاز کمپين استفاده صحيح از ماشين ظرفشويی، تلاش دارد تا با حمايت از اقتصاد خانواده، نقش موثری در حفظ محيط‌زيست و انرژی‌های طبيعی داشته باشد. بر همين اساس این شرکت با اجرای يک دستورالعمل آموزشی- تبليغاتی در مجتمع ارگ تجريش و با ارائه یک برنامه نمایشی –تبلیغی و با همراه کردن صدها مخاطب در اين مجتمع، تلاش کرد تا مصرف‌کننده ايرانی را با اين کمپين همراه کند. رحيم شيوری، مدير مارکتينگ شرکت هنکل در ايران در اين خصوص گفت: براساس تحليل نمایندگی شرکت هنکل در ايران، عدم آگاهی مردم در استفاده صحيح از لوازم خانگی و مخصوصا ماشين‌های ظرفشويی سبب شده تا علاوه بر مصرف بی‌رويه آب و برق خسارت‌های بسياری به ماشين‌های ظرفشويی وارد شود. شيوری افزود: کمپين استفاده صحيح از لوازم خانگی و مواد شوينده با کيفيت و مجاز از 26 آذر ماه آغاز شده و به مدت 8 ماه ادامه خواهد يافت وکاراکترها و شخصيت‌های انيميشنی با هدف آموزش و آگاه ساختن مردم طراحی شده و پيش‌بينی می‌کنيم اين کمپين و نحوه اجرای آن با استقبال خوب مردم مواجه شود. مدير مارکتينگ هنکل در ايران ادامه داد: امروز تعداد زيادی از مردم و اهالی رسانه در آغاز اين کمپين و نمايش، ما را همراهی کردند و اميدوارم بتوانيم با حمايت و همراهی مردم و رسانه‌ها نقش موثری در حفظ محيط‌زيست و اقتصاد خانواده ايرانی داشته باشيم.

 
لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها