برای ورود ایمیل و کلمه عبور خود را وارد نمایید.
دنیای اقتصاد: روزنامه «دنیای اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «هنر متقاعدسازی در مذاکرات» را در روز سهشنبه 30 آذر به مدت 8 ساعت برگزار میکند. از نکات مهم در مذاکره، توجه به متقاعدسازی و اقناع مخاطب است؛ در بسیاری از مذاکرهها و ارتباطات ممکن است با وجود تایید مخاطب، اقناع صورت نپذیرد و آن واکنش و کنشی که باید بعد از مذاکره صورت پذیرد، شکل نگیرد. متقاعدسازی مخاطب نه یک اتفاق و تکنیک که فرآیند و پروسهای است که هم تغییر در رفتار مخاطب و هم تغییر در نگرش مخاطب را دنبال میکند. از این رو، مرکز آموزش «دنیای اقتصاد» با برگزاری دوره یاد شده در تاریخ 30 آذر ماه به سرفصلهای زیر اشاره میکند که شامل متقاعدسازی و ارتباطات، مدیریت پیامها، دیدگاههای تاریخی و تعاریف متقاعدسازی؛ دانش ارتباطات و متقاعدسازی؛ پیام و عوامل اثرگذار بر آن؛ متغیرهای اصلی متقاعدسازی، تکنیکهای پایه متقاعدسازی، کسب آگاهی آمادگی برای شکار، تکنیکهای پیشرفته متقاعدسازی، جادوی کلام متقاعدسازی تیمی، مذاکرات پیچیده و توهم در متقاعدسازی و ... است. علاقهمندان و متقاضیان به شرکت در این دوره آموزشی میتوانند با بخش آموزش روزنامه «دنیایاقتصاد» با شماره تلفنهای 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به سایت مرکز آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.