مباحث و سرفصلهای کلیدی مورد نظر در این دوره که توسط آقای وحید خدریکیا ارائه میشود شامل اصول مذاکرات تجاری، اصول برندسازی و برندینگ صنعتی، استراتژیهای نوین بازاریابی تجاری، بازاریابی شبکهای، اصول تحقیقات بازار و اصول راهبردی آن، متغیرهای بازارهای صنعتی و نقش آن در افزایش فروش، اصول و نحوه خریدهای صنعتی و تجاری، اصول افزایش فروش در بازارهای پر تنش، افزایش سود در بازاریابی صنعتی، فروش خدمات و سودآوری در خدمات، کانالهای توزیع و شبکه توزیع در تجارتهای نوین، ویژگیهای بازارهای صنعتی، قیمت و اصول قیمتگذاری در بازارهای صنعتی، شیوههای قیمتگذاری و عناصر تعیین قیمت و قیمتگذاری حرفهای، استراتژی قیمتگذاری محصولات جدید، ویژگیهای خریدهای دولتی و سازمانی و... است.
علاقهمندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي ميتوانند با واحد آموزش روزنامه «دنياياقتصاد» با شماره تلفنهای 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبتنام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.