برای ورود ایمیل و کلمه عبور خود را وارد نمایید.
گروه بنگاهها: نشست خبری مدیرعامل شرکت «بهپخش» و نایب رئیس هیاتمدیره این شرکت برای معرفی برند چای ماسوله برگزار شد. مدیرعامل «به بخش» در این نشست خبری درخصوص چگونگی معرفی و فروش یک چای جدید در میان انبوه برندهای مختلف در بازار ایران اظهار کرد: چای ماسوله تفاوتهای شاخصی با دیگر چایهای موجود در بازار ایران خواهد داشت چون از جدیدترین فناوریها و از حرفهایترین اشخاص در تولید این محصول از طراحی تا ترکیب چای مشارکت داشتهاند.
جواد ظهیری با اشاره به همکاری این شرکت با سرمایهگذاران سوئیسی افزود: طی دو سال گذشته اقدامات فراوانی توسط افراد حرفهای در سراسر جهان صورت گرفته است و چندین ماه تنها صرف طراحی جعبههای این محصول شده تا طعمهای مختلفی در سراسر ایران توزیع، تست و تایید شوند. در ادامه نایبرئیس شرکت «به پخش» و مسوول مستقیم انتقال برندسازی چای ماسوله از سوئیس به ایران اظهار کرد: دستگاههای تهیه و بستهبندی چای ماسوله از بهترین فناوری روز هستند و بهصورت کامل از آلمان وارد شدهاند. پرهام امیدی درخصوص کیفیت این چای و اینکه آیا این چای از مزارع گیلان تهیه شده است، اعلام کرد: چای ماسوله فعلا صددرصد خارجی است و بهطور کامل از خارج از کشور وارد و در داخل کشور آزمایش و بستهبندی میشود، ولی دور نمای شرکت این است که چای ماسوله در آیندهای نزدیک کاملا ایرانی شود. وی با اشاره به اینکه 124 هزار تن چای نیاز سالانه کشور است، گفت: تولید چای ماسوله از شهریورماه امسال آغاز شده و حدود 40 روز است که توزیع میشود و برنامهریزی ما این است که طی نیمه اول سال 95 سهم بازار چای ماسوله را در داخل کشور و با صادرات به کشورهای CIS به میزان قابلتوجهی افزایش دهیم. امیدی با بیان اینکه کشور ایران پتانسیلهای بسیاری برای جهانی شدن دارد، خاطرنشان کرد: چای با مردم ایران پیوند دارد و امیدواریم با ارتقای تجهیزات و بهبود تولید در مزارع چای به کیفیت لازم در مزارع شمال کشور برای تامین مواد اولیه دست یابیم. امیدی با اشاره به طعمهای این چای بیان کرد: طعم و طرح بستهبندی چای قریب به 2 سال به استانهای مختلف کشور ارسال شده و وقتی به رضایت بالای 90 درصدی استفادهکنندگان رسیدیم، شروع به تولید محصولات چای ماسوله با طعمهای مختلف کردیم.