عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

حضور پُر رنگ کشورهای همسایه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

تاریخ: 1400/11/05

تهران-ایرنا- معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با حضور کشورهای همسایه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا علی‌اصغر شالبافیان روز سه شنبه در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته و سی و پنجمین نمایشگاه صنایع دستی به ضرورت برگزاری تخصصی این دوره از نمایشگاه اشاره کرد و افزود: برگزاری نمایشگاه فضای b2b  به صورت مجازی و حضوری از جمله دیگر محورهای این نمایشگاه است. برای جلوگیری از شیوع کرونا سالنی مجزای برای مذاکرات b2b در نظر گرفته شده است.

شالبافیان در ادامه در خصوص حضور مهمانان خارجی در نمایشگاه گفت: حضور نمایندگانی از کشورهای همسایه در این دوره از نمایشگاه قطعی است.

حضور پر رنگ کشورهای همسایه در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

وی با اشاره به شیوع سویه جدید کرونا در روزهای اخیر گفت: این دوره از نمایشگاه با رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی برگزار می شود.

وی در خصوص آسیب های جدی ناشی از کرونا که به گردشگری و صنایع دستی وارد کرده است، گفت: در این نمایشگاه رویکردی جدی برای حمایت از گردشگری و صنایع دستی در نظر گرفته شده است. همچنین  دیگر برنامه های وزارت، توجه به توسعه گردشگری استان های غرب کشور، گردشگری  خوراک، کشاورزی و سلامت از جمله محوری های دیگر جدی در این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

لینک: https://www.irna.ir/news/84625915
منبع: خبرگزاری ایرنا

بازگشت به خبر ها