عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

هومن رازدار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران شد.

تاریخ: 1400/10/19

با حضور رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، هومن رازدار به عنوان مدیرعامل جدید شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران معارفه شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، در این جلسه، علیرضا پیمان پاک با اشاره به محتوای حکم وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: رویکرد جدید در فضای تجارت گام به گام مرحله عملیاتی خود را می پیماید. وی افزود: اکنون با تغییر رویکردهای تجاری در دنیا، ابزارهای تجاری نیز تغییر کرده، ما در عصری زندگی می کنیم که دنیای متاورس مطرح شده است پس ضروری است ما نیز نگاه و ابزارهای خود را به روز کنیم.

پیمان پاک خاطرنشان کرد: تحریم ها، ابزارهای مجازی، رمز ارزها شتاب دهنده ها همگی اثبات کننده ضرورت تزریق نیروهای جوان، به روز و پویا است که توان و جسارت تغییرات مثبت را داشته باشند. معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران اظهار داشت: تمام تلاش آن است که با توجه به مشکلات شهری و محل قرارگیری نمایشگاه، ظرفیتهای موجود و ضرورت تعامل با بخش خصوصی و دور شدن دولت از تصدی گری، تولد یک پارک تجاری را در این مکان شاهد باشیم. گفتنی است، رازدار دارای سوابق مختلف فرهنگی، اجتماعی بوده و در همکاری با سازمانها و نهادهای گوناگون چشم انداز روشنی را در همکاری با تیم تجارت خارجی کشور پیش رو دارد.

لینک: https://www.tahlilbazaar.com/news/127908/
منبع: سایت تحلیل بازار

بازگشت به خبر ها