عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

حاشیه‌نوشت‌های «جلال‌پور» از سفر به رم

تاریخ: 1394/11/06

گروه بازرگانی: رئیس اتاق بازرگانی ایران، در سفر به ایتالیا و فرانسه، حاشیه‌هایی از این سفر را در کانال تلگرامی‌اش منتشر کرده است. محسن جلال‌پور در اولین نوشته مربوط به این سفر نوشت: پس از انفجارهای تروریستی در پاریس و لغو سفر رئیس‌جمهور روحانی و هیات همراه، سرانجام هواپیمای حامل فعالان اقتصادی، تهران را به مقصد رم ترک کرد.





وی با اعلام این خبر گفت: بیش از 100 نفر فعال اقتصادی در رشته‌های مختلف در این سفر حضور دارند و چندین قرارداد و تفاهم‌نامه در حضور مقامات سیاسی که عازم رم شدند، در دو کشور ایتالیا و فرانسه امضا خواهد شد. جلال‌پور افزود: نخستین نشست اقتصادی در رم، با بیمه ساچه برگزار شد و بعد از آن با اعضای اتاق ایتالیا نشست و ملاقات رودررو داشتیم. وی همچنین گفت: هیاتی متشکل از مدیران ارشد سیستم بانکی به ریاست ولی‌الله سیف نیز در این پرواز با ما همراه هستند و در کنار فعالان بخش خصوصی خواهند بود. همچنین رئیس اتاق بازرگانی ایران روز گذشته در گفت‌وگو با اقتصادنیوز از برنامه‌های بخش خصوصی در سفری که به همراه رئیس‌جمهور به ایتالیا و فرانسه دارند، سخن گفت.

جلال‌پور در پاسخ به این پرسش که مهم‌ترین اتفاقی که قرار است در سفر رئیس‌جمهور و هیات همراهش به ایتالیا و فرانسه رخ دهد چیست؟ گفت: اتفاق‌های زیادی در راه است. بخش فولاد در ایتالیا قرارداد خواهد بست، بخش ساخت‌وساز، بخش داروهای گیاهی قرارداد خواهند بست و در هر دو کشور مجموعه‌هایی از کارهای مختلف را انجام خواهیم داد. پیش از این،‌ در اواسط آبان ماه قرار بود این سفر انجام شود که 23 آبان ماه اعلام شد در پی حملات گسترده تروریستی به پایتخت فرانسه، رئیس‌جمهوری ایران، سفر خود را به اروپا لغو کرد.

 
 
 




لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها