عضویت در پایگاه اطلاعات صنعتی ایران

موارد زیر به ما کمک می کند تا اطلاعات تخصصی را برای شما آماده کنیم.
Captcha
ورود / عضویت
  • ورود

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

سبد خرید

سرنخ و یا LEAD

تاریخ: 1399/12/09

مقدمه

کسب و کارها به مشتری احتیاج دارند و در اصل هر مشتری در ابتدا یک سرنخ بوده است - اما شناسایی مشتری از یک نقطه شروع می شود که سرنخ و یا Lead نام دارد. یک تماس تلفنی، یافتن مشتری از طریق یک فهرست، یافتن مشتری از طریق بازدید از نمایشگاه ها و .. منجر به شناسایی یک مشتری بالقوه خواهد شد. فرایند یافتن مشتریان بالقوه جدید، تولید سرنخ و یا Lead نامیده می شود.

 

تولید سرنخ: فرآیند جلب علاقه مشتریان بالقوه به منظور افزایش فروش در آینده.

 

ایجاد سرنخ یک هنر و علم است. در گذشته، ویزیتور ها به مشتریان مراجعه می کردند تا محصولات و خدمات جدید را به آنها معرفی کنند. اما امروز مشتریان اطلاعات زیادی از خودشان در اختیار شما قرار داده اند ، و استقبال کمتری نسبت به جلسات فروش دارند. در عوض شرکت های مدرن با توسعه حضور پر رنگ در اینترنت ، منجر به تولید سرنخ جدید می شوند.

لینک:
منبع:

بازگشت به خبر ها