عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

پنج گام معرفی فرصت‌های پول‌ساز فولادی

تاریخ: 1394/10/19

اگر به‌دنبال جذب سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های فولادی هستید، ششمین دوره همایش صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، این فرصت را برای شما فراهم می‌آورد. بر اساس اعلام دبیرخانه همایش، پروژه‌هایی که قابلیت جذب سرمایه‌گذار خارجی دارند، در کتابی برای ارائه به سرمایه‌گذاران خارجی حاضر در همایش گردآوری می‌شود. علاقه‌مندان برای مشارکت در این کتاب باید پنج گام را طی کنند که شامل موارد زیر است:





گام اول: دریافت فایل مشخصات پروژه؛ گام دوم: تکمیل و ارسال فایل به آدرس invest@den.ir؛ گام سوم: بررسی توسط مشاوران مهندسی همایش؛ گام چهارم: اعلام به مالک پروژه در صورت تصویب؛ گام پنجم: چاپ در کتاب همایش. در این میان، متقاضیان مشارکت در کتاب همایش، برای پروژه‌های فولادی در حال اجرا که برای تکمیل نیاز به منابع مالی خارجی دارند، باید اطلاعات اصلی طرح را در اختیار دبیرخانه همایش قرار دهند. این اطلاعات شامل نام شرکت، نام محصول، ظرفیت طرح، محل اجرای طرح، زمان شروع عملیات اجرایی طرح، نوع ماشین‌آلات و سازندگان داخلی یا خارجی آن، تعداد کارکنان مشغول در پروژه، تعداد و نام کارفرمایان در پروژه، تعداد و نام مشاوران در پروژه، تعداد و نام پیمانکاران (اعم از داخلی و خارجی) است. از سوی دیگر، در بخش زیرساخت باید مساخت زمین، توان برق، آب مصرفی (مترمکعب در سال)، گاز مصرفی (مترمکعب در سال)، نوع حمل‌و‌نقل (جاده‌ای، ریلی و دریایی) و وضعیت تامین هر یک از موارد ذکر شده، اعلام شود. مبادی تامین مواد اولیه، میزان منابع مالی (ارزی و ریالی)، آخرین وضعیت تسهیلات بانکی، هزینه‌های انجام شده (ارزی)، میزان پیشرفت فیزیکی (در بخش‌های زیرساخت، طراحی مهندسی، تدارکات، ساختمان، نصب و راه‌اندازی)، پیش‌بینی زمان راه‌اندازی، مطالعات امکان‌سنجی و عمده مشکلات اجرایی طرح از دیگر اطلاعاتی است که باید در مورد پروژه‌های فولادی تکمیل و ارائه شود.

علاقه‌مندان برای مشارکت و حضور در کتاب همایش و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http:/ / events.den.ir مراجعه یا با شماره تلفن 87762430 تماس بگیرند. ششمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار قرار است در روزهای 27 و 28 بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شود. رقابت پذیری راهکار توسعه پایدار، فروش و راهکارهای خروج از رکود بازار و چشم‌انداز بازار ایران و جهان در سال 1395 از جمله محورهای این همایش است. بررسی وضعیت طرح‌های در دست اجرا، بررسی چرایی رکود بازار فولاد، پاسخ به پرسش کلیدی زمان خروج از رکود در بازار فولاد، همچنین برقراری ارتباط با شرکای جدید تجاری از جمله موضوعات کلیدی است که در این همایش بررسی می‌شود.




لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها