عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

مهندسی وساخت تجهیزات سپاهان مپنا

هیچ محصولی در این گروه ثبت نشده است.

در نیروگاه های سیکل ترکیبی مپنا براي هر دو نوع توربین گازی V94 2 یا MGT70 مپنا و توربین بخار E-Type یا MST-50C مپنا از روغن به عنوان سیستم روانکاری و سیستم کنترلی به عنوان عامل حرکت اجزاي کنترلی استفاده میشود.

1-سیستم روانکاری

 سیستم روانکاری شامل دو سیستم روغن “روان کاری و بالا بری” و “روغن هیدرولیک” می شود.

سیستم “روان کاری و بالا بری” شامل پمپ های اصلی و کمکی، پمپ جکینگ، مخزن، خنک کننده، فیلتر، خالص کننده، لوله ها و میباشند.

سیستم روان کاری علاوه بر روان کاری یاتاقان های توربین و ژنراتور،

حرارت تولید شده در یاتاقان ها را از طریق مبدل حرارتی به سیستم کولینگ کمکی منتقل می کند.

2- سیستم کنترلی

سیستم روغن هیدرولیک نیز عموما به منظور اعمال کنترل بر شیر ها در نظر گرفته شده است.