عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

امضای تفاهم‌نامه سه‌جانبه پنجره واحد خدمات شهری

تاریخ: 1395/02/12

شادا: با انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه شرکت گاز، شهرداری استان تهران و معاونت امور اقتصادی و دارایی وزارت اقتصاد، شهروندان تهرانی از این پس می‌توانند همزمان با مجوز ساخت، درخواست دریافت انشعاب گاز را نیز ارائه دهند. روز گذشته با امضای تفاهم‌نامه همکاری «ایجاد پنجره واحد خدمات شهری» شرکت گاز، شهرداری استان تهران و معاونت امور اقتصادی و دارایی وزارت اقتصاد، این امکان برای متقاضیان ساخت‌وساز در حوزه استان تهران فراهم آمد.

 

‌شاپور محمدی معاون امور اقتصادی وزارت اقتصاد طی سخنانی در مراسم امضای تفاهم‌نامه ایجاد پنجره واحد خدمات شهری با اشاره به امضای تفاهم‌نامه مشابهی بین شرکت آب و فاضلاب و شهرداری استان تهران در زمستان سال گذشته اظهار کرد: امضای این تفاهم‌نامه نیز تمرینی برای راه‌اندازی دیگر پنجره‌های واحد از جمله مخابرات استان تهران در آینده نزدیک محسوب می‌شود. وی با بیان اینکه گزارش و نتایج اقدامات امضای تفاهم‌نامه مذکور در نخستین جلسه آتی به هیات وزیران تقدیم می‌شود، افزود: در صورت بروز هرگونه مشکل احتمالی در اجرای این تفاهم‌نامه، هیات وزیران آن را به سرعت بررسی و مرتفع خواهد کرد.

بر این اساس، از یک هفته پس از امضای تفاهم‌نامه مذکور که روز گذشته در محل شرکت گاز استان تهران به امضا رسید، کلیه شهروندان، صاحبان کارگاه‌های تولیدی و سایر اشخاص حقیقی و حقوقی موضوع تفاهم‌نامه در استان تهران با مراجعه به دفاتر پیشخوان خدمات دولت متعلق به شهرداری تهران، همزمان با درخواست اخذ مجوز ساخت یا بازسازی محل مسکونی، تجاری یا تولیدی خود، می‌توانند درخواست دریافت انشعاب گاز یا خدمات پس از فروش آن را نیز ارائه دهند. بنا بر این گزارش، به دلیل فقدان زیرساخت‌های مورد نیاز در سایر استان‌های کشور، این تفاهم‌نامه به‌صورت مقدماتی و پایلوت فقط بین شهرداری استان تهران و شرکت گاز این استان منعقد شده و به مورد اجرا گذاشته می‌شود.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها