عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

رقابت 34 کشور برای اجرای پروژه‌ در ایران

تاریخ: 1395/02/04

گروه بنگاه‌ها: 34 کشور خارجی در قالب بیش از 360 شرکت از 5 تا 8 اردیبهشت ماه در دومین نمایشگاه بین‌المللی «پروژه ایران» در تهران گردهم می‌آیند تا اجرای پروژه‌های مختلف اقتصادی، شهری و خدماتی را به دست بگیرند. به گزارش «دنیای اقتصاد» این نمایشگاه نخستین نمايشگاه بین‌المللی گروهی کشورهای خارجی در ایران محسوب می‌شود که در آن صرفا شرکت‌های خارجی حضور داشته و در آن هیچ شرکت داخلی مشارکت ندارد.





در دومین نمایشگاه بین‌المللی «پروژه ایران» که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، کشورهای ارمنستان، آلمان، ایتالیا، اتریش، اسپانیا، انگلیس، امارات متحده عربی، اردن، بلژیک، بلغارستان، چین، کرواسی، جمهوری چک، دانمارک، فرانسه، یونان، لبنان، مجارستان، کره جنوبی، هلند، لهستان، پرتغال، روسیه، سوئیس، رومانی، تونس، تایوان، سریلانکا، نیجریه، صربستان، مالزی، مالت، هند و ترکیه حضور دارند. شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه ضمن ارائه توانمندی‌های خود در حوزه اجرای پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی، با شرکت‌های مختلف ایرانی مذاکرات و جلسات مختلفی برای انعقاد قرارداد برگزار خواهند کرد.

 

تاکنون برای چهار روز برگزاری این نمایشگاه، بیش از 400 جلسه «رو در رو» با حضور 140 شرکت ایرانی برنامه‌ریزی شده است. در دومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران؛ جدیدترین محصولات ساخت و سازهای شهری، تونل‌سازی، سدسازی، تجهیزات نیروگاهی (هسته‌ای، آب، برق، خورشیدی، باد)، تجهیزات و ماشین‌آلات حفاظت از محیط‌زیست، شبکه‌های توزیع برق، مبلمان شهری، تجهیزات و ماشین‌آلات نفت و گاز و مصالح، فناوري سرمايش محيط بسته، سيستم تهويه مرکزي، مهندسي سرمايش و ماشین‌آلات ساختمانی با هدف سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه‌های داخل ایران، عرضه و به نمایش گذاشته می‌شود.

 

معرفی پتانسیل‌های اقتصادی و صنعتی ایران به شرکت‌های خارجی، سرمایه‌گذاری در پروژه‌های بزرگ جمهوری اسلامی ایران، اجرای پروژه‌های مختلف اقتصادی، ارائه نوین‌ترین تجهیزات و صنایع اجرای پروژه‌ها و همچنین انتقال دانش فنی به بازار داخلی، برخی از اهداف برگزاری دومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران است. دومین نمایشگاه بین‌المللی پروژه ایران با همکاری و حمایت سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و با محوریت شرکت جهانی IFP Group برگزار می‌شود و قرار است در طول چهار روز برگزاری این نمایشگاه، چند هیات داخلی و خارجی نیز از آن بازدید کنند. دومین نمایشگاه بین‌المللی «پروژه ایران» از 5 تا 8 اردیبهشت ماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در سالن‌های 35 و 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقه‌مندان است.




لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها