عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

دوره آموزشی برنامه‌ریزی افزایش فروش و سهم بازار

تاریخ: 1395/01/29

دنیای اقتصاد: روزنامه «دنیای اقتصاد» دوره آموزشی «برنامه‌ریزی افزایش فروش و سهم بازار (در شرایط خروج از رکود)» را در تاریخ 8 اردیبهشت بر گزار می‌کند. فروش محصول يا خدمات، مهم‌ترين هدفي است كه هر توليدكننده كالا يا خدمات دارد. تمام آنچه به‌عنوان شيوه‌هاي مديريتي در هر سازمان يا بنگاه اعمال می‌شود، راهكاري است براي نيل به هدف فروش بيشتر پس مي‌توان تمام فعالیت‌هاي يك بنگاه تجاري، اقتصادي يا خدماتي را طوري طراحي كرد كه فروش يا همان بخش سودآور فعاليت به بهترين نحو و بالاترين ميزان صورت پذيرد.





به منظور بررسي دلايل عدم موفقيت در كسب سهم بازار در فروش و بررسي مسائلي چون افت فروش و روش‌هاي بهبود آن، روزنامه «دنیای اقتصاد» یک دوره آموزشی تحت عنوان برنامه‌ریزی افزایش فروش و سهم بازار در شرایط خروج از رکود را در روز دوشنبه 8 اردیبهشت ماه به مدت 7 ساعت برگزار می‌کند. سرفصل‌های كليدي این دوره توسط دکتر محمد بلوریان، مدرس دانشگاه علم و صنعت ايران و مشاور بازاريابي و تبليغات در صنايع ايران ارائه مي‌شود، که شامل: اشاره کلی به مفاهیم بازاریابی، فروش، تبلیغات و مدیریت برند، فرآیند مدیریت فروش و افزایش سهم بازار، لزوم برنامه‌ریزی فروش، چرخه فروش در ده مرحله، دلایل عدم خرید مشتری، ‌روش‌های فروش در دوران کسادی و رکود، ‌چگونه مشتریان را وادار به خریدسازیم، ‌هشت استراتژی برای خروج از رکود، استراتژی‌ها در برابرمشتریان عناصر برنامه‌ریزی و پیش‌بینی، ساختار سازمانی وشرح وظایف مدیریت بازاریابی و فروش است.

علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با بخش آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره تلفن‌های 87762411 و 87762416 تماس حاصل یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت مرکز آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

 
 
 




لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها