عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

مشکلات کشور با شعار حل نمی‌شود/ اکثریت قاطع ملت پشتیبان تعامل با جهان هستند.

تاریخ: 1394/03/05

رییس جمهور در اجتماع بزرگ مردم شهرستانهای غرب استان تهران تصریح کرد: مردم بزرگ ایران با پیام 24 خرداد 92 به دنیا اعلام کردند که چهره ملت ما چهره صلح، عدالت و همزیستی با مردم جهان است و ما مصمم هستیم تا مشکلاتمان را با منطق، استدلال و مذاکره حل و فصل کنیم.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حسن روحانی که در اجتماع بزرگ مردم شهرستان های شهریار، ملارد و قدس در غرب استان تهران صحبت می کرد، با تاکید بر اینکه "مردم ایران آگاهند و می دانند با شعار و ادای جملات تند گروهی اندک ، مشکلات جامعه و کشور حل و فصل نخواهد شد"، گفت: ما در مسیر احقاق حقوق ملت ایران قرار داریم و پایان این راه، پیروزی پرافتخار برای ملت بزرگ ایران خواهد بود.

رییس جمهور اظهار داشت: مردم ما با صدای بلند و رفتار مستحکم خود به همه جهان اعلام کردند که دوران خشونت و افراط گری به سر آمده و همه باید با منطق، استدلال و تدبیر راه آینده را که راه توسعه است ، طی کنیم.

رییس شورای عالی امنیت ملی با بیان این که دولت تدبیر و امید با تیم مذاکراتی قوی در صحنه جهانی هر روز گام‌های جدیدی را برای احقاق حقوق ملت ایران برداشته و برخواهد داشت، تصریح کرد: با وجود اقلیت بسیار کوچکی که بلندگوهای بزرگ را از دیگران به عاریت گرفته است، اکثریت قاطع ملت پشتیبان مسیر صلح، آشتی و تعامل سازنده با جهان هستند و ما مسیرمان را با حمایت مردم و هدایت‌های مقام معظم رهبری مثل ماه‌های گذشته، قدرتمندانه به پیش خواهیم برد.

روحانی با اعلام اینکه همه جوانان و مردم ایران عزیز بدانند که مسیر ما مسیر احقاق حقوق ملت است و پایان این راه پیروزی پرافتخار برای ملت بزرگ ایران خواهد بود، خاطرنشان ساخت: عزت، سربلندی و احقاق حقوق ملت، هدف نهایی ما در این مسیر است که گام‌هایی در راه تحقق آنها برداشته‌ایم و بی‌تردید بدون حضور و حمایت مردم نمی‌توانیم در این مسیر به موفقیت نهایی برسیم.

رییس جمهور با اشاره به اینکه همین حضور و امید شما مردم در 21 ماه گذشته باعث شده در مسایل فرهنگی، رفاهی و شکستن رکود اقتصادی قدم‌های موفقی برداریم، گفت: امروز شاهد ثباتی مبسوط در اقتصاد و بازار هستیم و مشاهده می‌کنیم که اقتصاد کشور رونق تدریجی دارد که این رونق در بخش‌های معدن، نفت و گاز، کشاورزی و خدمات به خوبی ملموس است.

روحانی اضافه کرد: با وجود آنکه دولت در تنگناهای مالی است و امسال قیمت نفت هم کاهش پیدا کرده، اما با کمک شما مردم و یاری خدا راه پیشرفت و توسعه کشور را ادامه خواهیم داد و تردیدی ندارم که با ایمانی که مردم ایران دارند و با وحدت و انسجامی که در جامعه می‌بینیم، خواهیم توانست به تمام اهداف مدنظر دست یابیم.

رییس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به آمار اخیر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مبنی بر پیشرفت‌های علمی کشور در دو سال اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: رشد علمی خوب در دو سال گذشته و کسب رتبه نخست در منطقه و دنیای اسلام در این عرصه، گواه آن است که با امیدی که نزد نسل جوان و دانشگاهی ما وجود دارد، می توانیم مسیر علم، ترقی و پیشرفت را با سرعت بیشتری طی کنیم

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها