عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

مشوق‌های صنعتی سال 95

تاریخ: 1394/12/01

گروه صنعت و معدن: مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران درخصوص برنامه‌های حمایتی این سازمان از سرمایه‌گذاران در سال 95 اعلام کرد: در سال آینده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مناطق کمتر توسعه یافته ثبات قیمت زمین به‌عنوان مشوقی برای جذب سرمایه‌گذار و خروج از رکود مدنظر خواهد بود، ضمن اینکه یکی از ماموریت‌های ما در سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، فراهم ساختن زیرساخت‌ها، متناسب با تامین منابع- داخلی و عمومی- خواهد بود.



به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، علی یزدانی افزود: به‌رغم اینکه سال جاری از جهت وصول منابع عمومی، در سطح کشور سال سختی بود، هیچ توقفی در نواحی و شهرک‌های صنعتی نداشتیم و در ادامه سیاست‌هایمان در سال آینده قطعا مشارکت بخش خصوصی، به‌ویژه تشکل‌ها را به‌طور جدی در مجموعه شرکت‌های استانی و سازمان خواهیم داشت. مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران خبر از اعمال تصمیماتی در جهت بخشودگی بخشی از جرایم مربوط به بدهی معوقه سرمایه‌گذاران داد و گفت: در سال آینده بخشنامه‌ای برای بخشودگی جرایم مالیاتی سرمایه‌گذاران واقعی که قصد سرمایه‌گذاری دارند اما به دلیل عدم تادیه تعهدات‌شان در موعد مقرر امکان سرمایه‌گذاری ندارند، ابلاغ خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: بانک‌ها حق تصاحب شرکت‌های صنعتی بدهکار را ندارند. یزدانی افزود:بنگاه‌های صنعتی غیر فعال که به دلیل بدهی به تملک بانک درآمده‌اند طی تمهیداتی از تملک بانک خارج شده و دوباره به چرخه تولید بازگردانده می‌شوند. وی درخصوص کارگاه‌های صنعتی غیر فعال در شهرک‌های صنعتی نیزگفت:کارگاه‌ها و شرکت‌هایی که غیر فعال و متروکه مانده‌اند در صورت تمایل به فعالیت از حمایت‌های همه‌جانبه دولت بهره‌مند می‌شوند؛ در غیر این صورت چنانچه تمایلی به ادامه فعالیت نداشته باشند، تعطیل می‌شوند.




لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها