عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

دوره آموزشی اصول بازاریابی

تاریخ: 1396/01/16

دنیای اقتصاد: روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان «اصول بازاریابی و عارضه‌یابی پرسنل فروش و بازاریاب» در تاریخ سوم اردیبهشت 96 به مدت 66ساعت برگزار می‌کند. مدیران فروش برای استراتژی‌ها و برنامه‌های بازاریابی در حوزه‌های مختلف (چون تقسیم‌بندی بازار، انتخاب بازار هدف، موقعیت‌یابی، تعیین آمیزه بازاریابی و ...) نیازمند یک برنامه جامع برای پیدا کردن عارضه یابی فرآیند بازاریابی و فروش در کسب‌وکار هستند. از این رو واحد آموزش «دنیای اقتصاد» دوره یاد شده را برای پی بردن به نقاط ضعف بازار و عارضه‌یابی، ‌رضایت مشتری و دیگر اقدامات بازاریابی و چگونگی برنامه‌ریزی برای رضایت مشتریان برگزار می‌کند و به مباحث و سرفصل‌های کلیدی این دوره شامل مواردی از جمله عارضه یابی فرآیند بازاریابی و فروش در کسب‌وکار، ‌چارچوب عارضه یابی، ‌ فرآیند استراتژی بازاریابی، ‌سطوح بلوغ فرآیند استراتژی بازاریابی، ‌برنامه‌ریزی بازاریابی، ‌تحقیقات بازار، ‌قابلیت‌های افراد و رهبری بازاریابی، ‌جایگاه‌یابی نام و نشان تجاری، ‌ مدیریت سبد محصول، ‌ارتباطات، ‌قیمت گذاری، ‌توزیع، ‌کانال‌های فروش، ‌عارضه یابی رفتاری منابع انسانی و عارضه‌یابی فروش می‌پردازد. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره‌‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها