عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

آشنایی با اصول بازاریابی

تاریخ: 1395/12/10

دنیای اقتصاد: روزنامه «دنیای ‌اقتصاد» یک دوره آموزشی با عنوان اصول بازاریابی و عارضه‌یابی بازار در تاریخ 13 اسفندماه به مدت 7ساعت، برگزار می‌کند. در مطالعات بازار مجموعه و تحلیلی از اطلاعات موجود درباره بازار، سازمان‌ها و افراد به منظور حمایت بهتر از تصمیمات بنگاه‌های اقتصادی و تجاری به کار گرفته می‌شود. در بازار رقابتی امروز، دانش بیشتر بنگاه‌های تجاری و اقتصادی در مورد مشتریان، به موفقیت بیشتر آن سازمان می‌انجامد. مطالعات بازار با هدف اصلي شناسايي ميزان تقاضاي بازار يا تعيين گستره بازار جهت يك محصول يا خدمات انجام مي پذيرد و در پی شناسایی و گردآوری و تجزیه وتحلیل آن دسته از اطلاعاتی برمی‌آید که به فرصت‌های بهتری در ارائه و عرضه کالا یا خدمات خاصی می‌انجامد. در عین حال، مطالعات بازار مشکلات و تهدیدهای پیش‌روی بازاریابی کالا یا خدمات خاصی را تبیین کرده و راهکارهای برون رفت از مشکلات را ارائه می‌دهد. پی بردن به نقاط ضعف در بازار و عارضه یابی، ‌رضایت مشتری را بیمه کرده و اقدامات بازاریابی موثر را برای مشتریان برنامه‌ریزی می‌کند. از این رو واحد آموزش «دنیای اقتصاد» با برگزاری دوره یاد شده به مباحث و سرفصل‌های کلیدی این دوره شامل مواردی از جمله اصول و مبانی و مفاهیم پایه ای بازاریابی، ‌برنامه‌ریزی و مدیریت محصول،‌ بازارشناسی، بازارسازی، بازارگرمی، بازار‌گردی، استراتژی تعیین جایگاه در بازار،‌ ایجاد مزیت‌های رقابتی،‌ عرضه محصولات متفاوت،‌ خدمات متمایز،‌ تحلیل رضایت‌مندی مشتری و ... می‌پردازد. علاقه‌مندان و متقاضیان به شرکت در اين دوره آموزشي مي‌توانند با واحد آموزش روزنامه «دنياي‌اقتصاد» با شماره‌‌های 87762411 و 87762416 تماس بگیرند یا برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به سایت واحد آموزش به آدرس tc.den.ir مراجعه کنند.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها