عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

همکاری صنعتی ایران با روس‌ها

تاریخ: 1395/12/05

خبرگزاری مهر: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، از آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با شرکت‌های روسی خبر داد و گفت: شرکت‌های خارجی می‌توانند با انجام سرمایه‌گذاری مشترک، در بازار ایران حضور پیدا کنند. در این دیدار شووالف، معاون اول نخست‌وزیر فدراسیون روسیه و هیات همراه با رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت‌وگو کرد.

 

منصور معظمی گفت: در تفاهم نامه سیزدهمین کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و روسیه زمینه‌های مختلف همکاری بین ایدرو و شرکت‌های زیر مجموعه آن با شرکت‌های روسی در جهت توسعه همکاری‌های صنعتی تعریف شده است.

رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با استقبال از همکاری با شرکت‌های معتبر خارجی، به ظرفیت‌های بزرگ کشور اشاره و تصریح کرد: همان‌طور که چندبار عنوان شده شرکت‌هایی که قصد ورود به بازار ایران را دارند، باید سرمایه‌گذاری مشترک انجام دهند. معظمی ابراز امیدواری کرد مذاکرات و توافق‌های صورت گرفته ایجاد مجموعه‌های مشترک برای ساخت تجهیزات صنعتی در ایران را به‌دنبال داشته باشد. محور مذاکرات شووالف و معظمی درخصوص توسعه همکاری صنعتی ایران و روسیه بود. همچنین در خلال این مذاکرات معظمی دیداری دوجانبه با الکساندر نواک وزیر انرژی روسیه و مسوول کمیسیون مشترک روسیه و ایران داشت. در این دیدار طرفین درخصوص چگونگی افزایش فرصت‌های همکاری بیشتر در زمینه‌های نفت وگاز، صنایع هوایی و ریلی و خودرو تبادل نظر کردند.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها