عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

ارزیابی مجدد حقوق و دستمزد از سوی «ایران تلنت»

تاریخ: 1395/10/22

گروه بنگاه‌ها: شرکت «ایران تلنت» امسال نیز مانند سال‌های گذشته اقدام به ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد کارکنان ایرانی در همه رشته‌ها و سطوح می‌کند. به گزارش «دنیای اقتصاد» این مرجع معتبر میزان حقوق و دستمزد در ایران در اطلاعیه منتشر شده، از همه مخاطبان خواسته تا با شرکت در چهارمین ارزیابی سراسری حقوق و دستمزد ایران‌تلنت مربوط به سال 95، به این پژوهش سراسری کمک کنند.

 

آمارها و اطلاعات منتشره پس از این ارزیابی سراسری می‌تواند نقشه راه مناسبی برای شاغلان و کارفرمایان باشد. لازم به ذکر است طی سال‌های اخیر، ایران تلنت، مرجع راهکارهای استخدامی آنلاین در ایران بوده و در همین راستا مطالبی با عنوان گزارش حقوق و دستمزد را تهیه و منتشر می‌کند. میزان مشارکت در این تحقیق، هر سال رشد مضاعفی داشته و صحت اطلاعات این گزارش در آخرین نسخه آن، سال 94، در سطحی است که مبنای کار کارشناسان مراکز مشاوره تحصیلی و شغلی در پیشنهاد به دانشجویان و کارجویان است. براساس این گزارش، پرسـش نامه حقوق و دستمزد در دی ماه منتشــر شده و در این نسخه پرسش نامه، فرآیند تکمیل اطلاعات از سوی شاغلان تسهیل و تازه‌ترین بررسی‌های ایران تلنت درخصوص نوع و تعداد سوالات در آن اعمال شده است.

نتــایج این تحقیــق، در قالــب گــزارش حقوق و دستمزد ایران تلنت، مشابه سال‌های گذشته، برای شـــــرکت‌کنندگان در نظرســـنجی، رایــگان و تا پیــش از پایان ســـال‌جاری ارســــال می‌شود. برای دریافت رایگان این گزارش و نیز کمک به جامعه شاغلان و کارفرمایان کشور، مخاطبان می‌توانند با کلیک روی ارزیابی حقوق و دستمزد 1395 مراجعه کرده و در این تحقیق شرکت کنند. برای مشاهده گزارش سال‌های گذشته نیزمی توان به وب سایت ایران تلنت به نشانی www.irantalent.com رجوع کرد.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها