عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

فرصت رایزنی با غول‌های فولادی جهان

تاریخ: 1395/10/11

دنیای اقتصاد: سنت گردآمدن فولادسازان ایران و جهان هفت‌ساله می‌شود. هفتمین همایش چشم‌انداز صنعت فولاد و معدن ایران با نگاهی به بازار، فرصتی مناسب برای فعالان صنعتی، کارشناسان و فعالان بازار به وجود می‌آورد تا در گفت‌وگویی مستقیم و چهره به چهره با یکدیگر تعامل سازنده داشته باشند. در روز اول این همایش که 26 بهمن برگزار می‌شود، ضمن بررسی چشم‌انداز بازار فولاد در سال 2017، استراتژی دولت در صادرات نیز تحلیل خواهد شد.

 

در روز دوم (27 بهمن) قرار است 24 کارگاه آموزشی از سوی شرکت‌های برتر برگزار شود و نشست‌های تجاری دوجانبه (B2B) از دیگر برنامه‌های این همایش است. در دوره قبلی برگزاری همایش برای حداکثرسازی بهره‌وری و استفاده مطلوب از فضای گفت‌وگو و تعامل، بخش نشست‌های تجاری اضافه شده است. در این بخش افراد می‌توانند ضمن یافتن شرکای جدید تجاری خود، جلسات و مذاکرات خود را پس از همایش ادامه دهند.

بر اساس برنامه راهبردی وزارت صنعت، استخراج معادن و تولید محصولات فولادی در مقیاس بهینه، بیشینه سازی اقتصادی زنجیره ارزش داخلی، ارتقای سطح کیفیت و استاندارد محصولات در سطح جهانی، ارتقای سطح فناوری در تمامی زمینه‌های مرتبط و دستیابی به دانش فنی و فناوری‌های جدید، حداکثر استفاده از توان داخلی در مراحل مهندسی، احداث و بهره‌برداری، ارتقای بهره‌وری کل عوامل تا سطح شاخص‌های جهانی و دستیابی به شاخص‌های استانداردهای زیست‌محیطی از جمله اهداف کلی است که در صنعت فولاد تا چشم‌انداز 1404 در نظر گرفته شده است. با توجه به این اهداف، رایزنی با غول‌های فولادی در جهان و استفاده از تجارب آنها در توسعه این صنعت استراتژیک می‌تواند موثر واقع شود که همایش فولاد می‌تواند این فرصت را فراهم کند.

براساس اطلاعات دبیرخانه همایش، مهلت ثبت‌نام در این همایش تا بیستم بهمن ماه است. هزینه ثبت نام انفرادی در این همایش 9 میلیون و 800هزار ریال و هزینه ثبت نام گروهی (ثبت نام گروهی شامل ثبت نام حداقل سه‌نفر از شرکت یا سازمان واحد) 9 میلیون ریال تعیین شده است. همچنین هزینه هر میز در نشست‌های تجاری نیز 60 میلیون ریال تعیین شده است. برگزاری نمایشگاه در دو سالن مجزا در حاشیه برگزاری این همایش نیز از دیگر امکانات پیش‌بینی شده در دوره هفتم است. هزینه هر مترمربع غرفه نمایشگاه در سالن اول 5 میلیون ریال و هزینه هر مترمربع غرفه نمایشگاه در سال دوم 4 میلیون ریال است. به ازای هر 12 مترمربع غرفه، حضور یک نفر غرفه‌دار و یک نفر شرکت‌کننده در همایش به‌صورت رایگان امکان‌پذیر است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن 42710151 تماس بگیرند یا به پرتال اینترنتی http:/ / events.den.ir مراجعه کنند.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها