عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

برگزاری همایش امنیت غذایی در تهران

تاریخ: 1395/10/05

گروه بنگاه‌ها:اولین همایش تخصصی «امنیت غذا، سلامت و توسعه» رهاورد تشکیل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری به منظور تبیین و تشریح دستاوردهای تشکیل این هلدینگ‌های تخصصی فردا در مجموعه فرهنگی، ورزشی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار خواهد شد.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی، در یک نشست خبری ضمن بیان این خبر افزود: این همایش به منظور تبیین و تشریح دستاوردهای تخصصی شدن اقتصاد در جهت حرکت به سمت مدیریت فرآیندی و کارآمد و ارائه راهکارهای افزایش راندمان در شرکت‌های عمومی غیردولتی با حضور مسوولان کشوری، صاحبان صنایع، استادان و کارشناسان صنعت غذا و صاحب‌نظران حوزه اقتصاد از سوی هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری، علی رومی گفت: موضوع محور قرار گرفتن تخصص در شرکت‌های یک مجموعه، مبحث اصلی و اساسی است که باید مورد توجه و عنایت ویژه صاحبان مناصب و صنایع قرار بگیرد و ضمن تبیین صادقانه دستاوردها، تشریک مساعی و هم‌فکری در راستای ارتقای بنگاه داری اقتصادی بر پایه تخصص در جامعه نهادینه شود.

مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد: تجمیع و ادغام و سپس مدیریت و هدایت شرکت‌هایی با فرآیند عملکردی مشابه، یکی از مهم‌ترین اقدامات در راستای خروج از مدیریت سنتی و تغییر رویکرد به سمت مدیریت فرآیندی است. رومی ضمن تبیین دستاوردهای این هلدینگ گفت: با گام‌های موثری که در زمانی کوتاه (یک سال) از زمان تشکیل هلدینگ تخصصی صنایع غذایی، کشاورزی و دارویی به‌صورت همه‌جانبه و همه‌سویه، برداشته شد امروز با تدوین راهبردها و استراتژی‌های اجرایی بر مبنای سودآوری و همسو با سیاست‌های سلامت محور دولت تدبیر و امید، پس از گذشت قریب به یک سال از تشکیل این هلدینگ، شاهد دستاوردهای امیدبخشی هستیم. مدیرعامل هلدینگ صنایع غذایی، دارویی و کشاورزی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: این هلدینگ 40 شرکت تولیدی، دامپروری، بازرگانی و فروش، سرمایه‌گذاری و بورس و حمل‌ونقل را در زیرمجموعه خود دارد که همه این شرکت‌ها با تعریفی واحد و استراتژی مشترک، در خدمت تولید و توزیع و فروش محصولات غذایی و دارویی دارای کیفیت و سلامت محور هستند.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها