عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

انتصاب سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت صنعت

تاریخ: 1395/09/11

شاتا: وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی فرزاد خلفی را به سرپرستی مرکز روابط عمومی این وزارتخانه منصوب کرد. وی دانش آموخته دکترا در رشته علوم سیاسی و کارشناسی ارشد در رشته روابط بین‌الملل است و پیش از این نیز به‌عنوان مدیرکل اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام و معاون مرکز ارتباطات و بین‌الملل شهرداری تهران فعالیت داشته است. وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست معارفه سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت بر رعایت امانت‌داری و دقت نظر چه در بخش انتشار و انتقال و چه در بخش بازتاب دستاورد‌ها به‌عنوان اصول اساسی تاکید کرد.

 محمدرضا نعمت‌زاده همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای دانش تخصصی، هم‌افزایی و تقسیم وظایف در حوزه روابط عمومی اشاره و تصریح کرد: اهالی رسانه و خبر باید صداقت و شفافیت را به‌عنوان دو اصل اساسی رعایت کنند و همان طورکه رئیس‌جمهوری بارها تذکر دادند باید درباره اخبار دروغ چه آگاهانه و چه ناآگاهانه به سرعت تذکر داد تا از انتشار اخبار کذب جلوگیری شود. وی با تاکید بر اینکه روابط عمومی کاری فرآیندی است و برای این فرآیند باید مکانیزم و دستورالعمل ویژه تدوین شود، گفت: نقش روابط عمومی به‌عنوان پیشران حرکت در شناسایی و نشان دادن اقدامات و دستاوردهای دولت بسیار مهم و تاثیرگذار است. وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اطلاع‌رسانی باید دقیق و شفاف باشد و در این راستا باید نشست‌های خبری در این وزارتخانه به‌طور منظم برگزار شود، افزود: 140 طرح مهم صنعتی و معدنی در چند ماه آینده در کشور به بهره برداری می‌رسد و این در حالی است که سیاست و اولویت اصلی دولت در دو سال اول استقرار، فعال کردن واحدهایی که به دلیل وجود مشکلات، تولیدشان کم بود یا راکد بودند. نعمت‌زاده گفت: در حالی که اولویت با سرمایه در گردش طرح‌های راکد بود، سعی کردیم طرح‌های نیمه تمام نیز تکمیل شوند. وی یادآور شد:‌ هنوز هم واحدهای کوچک و متوسط آسیب‌پذیری بیشتری دارند، ولی سعی ما این است که در زمینه رفع مشکلات این واحدها تلاش کنیم و بازارهای صادراتی جدیدی بیابیم.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها