عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

توسعه ناوگان حمل و نقل با همکاری آلمان

تاریخ: 1395/09/04

دنیای اقتصاد: عضو هیات عامل و معاون توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی ایدرو با بیان اینکه یکی از فعالیت‌های این سازمان درحوزه حمل ونقل از جمله حمل ونقل دریایی و ریلی و خودرو متمرکز است، گفت: بحث سخت‌افزاری در این حوزه بسیار حائز اهمیت است، چرا که باید بتوانیم خود را با تکنولوژی روز هماهنگ کنیم.

 

فرداد دلیری افزود: در این راستا باید تلاش مناسبی انجام گیرد و اقداماتی برای به روزآوری دانش و تکنولوژی صورت دهیم که از جمله آن برگزاری کارگاه آموزشی است که این دومین کارگاه آموزشی است که در این حوزه برگزار می‌شود و اولین کارگاه در مورد موتورهای دیزلی،‌بنزینی و برقی بود که با همکاری یک شرکت فرانسوی صورت گرفت. به گزارش ایدرو نیوز، معاون توسعه سرمایه‌گذاری‌های صنعتی ایدرو با یادآوری اینکه صنایع حمل و نقل می‌تواند به کاهش آلودگی در شهرهای بزرگ کمک کند، گفت: این صنعت امروزه بیشتر مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با همکاری با شرکت «توف سودTUV SUD » آلمان گام‌های خوبی در این زمینه برداریم.

معاون توسعه سرمایه‌گذاری‌های ایدرو درخصوص همکاری مشترک شرکت «توف سودTUV SUD » آلمان و این سازمان در تهران افزود: ایدرو با وزارت کشور در اجرای این طرح ملی برای تجمیع و تامین ناوگان ریلی این 9 کلان‌شهر همکاری خواهد کرد تا تردد ناوگان ریلی در این کلان‌شهرها متناسب با استانداردهای جهانی باشد.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها