عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

هیات علمی-اقتصادی ایتالیا در تهران

تاریخ: 1394/10/20

در آستانه اجرایی شدن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) و در چارچوب همکاری‌های دوجانبه، یک هیات تحقیقاتی، اقتصادی ایتالیا روز گذشته عازم تهران شد.





به گزارش خبرگزاری «ایرنا»این هیات علمی- اقتصادی ایتالیایی به ریاست خانم دبورا سراکیانی، استاندار استان شمالی «فریولی ونتزیا جولیا» بوده که درچارچوب ماموریت‌های نهادی و اقتصادی در ایران و در زمینه امضای چهار تفاهم‌نامه دوجانبه در ماه نوامبر گذشته میان دو کشور، برای افزایش مبادلات تجاری و در آستانه لغو تحریم‌های اقتصادی، عازم تهران شد. سراکیانی از روز شنبه تا چهارشنبه (19 تا23 دی ماه) در راس هیاتی متشکل از کارآفرینان و محققان ایتالیایی که قصد پایه‌ریزی همکاری‌های جدید با مراکز اقتصادی و مالی ایران را دارند به تهران سفر کرده تا زمینه همکاری‌های جدید را پس از لغو تحریم‌ها آماده کند. در ماه فوریه (بهمن - اسفند) آینده نیز هیاتی متشکل از شرکت‌های صنایع غذایی و کشاورزی ایتالیا به سرپرستی «مائوریتزیو مارتینا» وزیر سیاست‌های کشاورزی این کشور به ایران سفر خواهد کرد.

همچنین در دومین نمایشگاه بین‌المللی اختصاصی ایتالیا در ایران هم 60 شركت تولیدی و خدماتی ایتالیایی به همراه هیات معماری و اتاق‌های بازرگانی منطقه‌ای ایتالیا در فضايي به مساحت بیش از 2 هزار و 900 متر مربع حضور دارند که در زمینه خدمات فنی- مهندسی و شرکت‌های ساختمانی برای سرمایه‌گذاری مشترک (هتل‌سازی، ساخت فضاهای شهری، معماری، دکوراسیون داخلی)، مبلمان و تجهیزات اداری و منزل، تجهیزات آشپزخانه، حمام، درب و پنجره دستاوردهای خود را برای بازدید متخصصان و علاقه‌مندان در معرض نمایش قرار داده‌اند. این چهار نمایشگاه تا روز چهارشنبه 23 دی از ساعت 9 صبح لغایت 5 بعدازظهر برقرار است.

 
 
 




لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها