عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

راهبرد ما توسعه بازار داخلی است

تاریخ: 1395/08/23

گروه بنگاه‌ها: دبیر انجمن صنایع لوازم خانگی ایران گفت: راهبرد ما توسعه بازار داخل، کاهش واردات، توسعه صادرات و خروج از رکود است. به گزارش «دنیای اقتصاد» حبیب‌الله انصاری در یک نشست خبری گفت: شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی ایران هم با این رویکرد از 4 تا 7 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 444 شرکت داخلی و خارجی حضور و مشارکت خواهند داشت که 260شرکت داخلی و 184 شرکت خارجی هستند که این نمایشگاه در مجموع با 31‌درصد افزایش در مقایسه با سال گذشته مواجه شده است. انصاری گفت: در این نمایشگاه 13 کشور ایتالیا، هند، جمهوری چک، آلمان، ترکیه، چین، فرانسه، استرالیا، کره‌جنوبی، ژاپن، اسپانیا، انگلیس و مالزی جدیدترین و نوین‌ترین کالاها، تولیدات و محصولات خود را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.وی تاکید کرد: برگزاری همایش آسیب‌شناسی بازار داخل و توسعه صادرات از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است؛ همچنین معرفی توانمندی‌های صنعت لوازم خانگی کشور به جامعه، ارائه نوآوری‌ها و ابتکارات در چرخه تولید لوازم خانگی، مقایسه لوازم خانگی هم گروه و شناسایی مزیت‌ها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.انصاری افزود: همچنین شناسایی نظرات مردم از محصولات ارائه شده براساس اصول مشتری‌مداری و بررسی نظرات مشتری و ایجاد فضای مناسب برای مذاکرات تجاری از موضوعات مورد توجه در برگزاری این نمایشگاه است. همچنین توسعه بازار داخلی و صادرات، افزایش سطح تولید در صنعت لوازم‌خانگی، توسعه و تعمیق ارتباط بین تولیدکنندگان محصولات نهایی و قطعه‌سازان، توسعه و ترویج فرهنگ استفاده مردم از لوازم خانگی ملی (ساخت کشورمان) و ایجاد زمینه مشارکت سرمایه‌گذاران خارجی از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.انصاری گفت: قرار است در روزهای برگزاری این نمایشگاه چند هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای مختلف در نمایشگاه حضور یابند و با تولیدکنندگان لوازم‌خانگی داخلی وارد مذاکره شوند.

لینک:
منبع: دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها