عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

تجربه‌های مدیریتی اروپا در اختیار مدیران ایرانی

تاریخ: 1395/07/19

گروه بنگاه‌ها: رئیس واحد مدیریت استعداد اریکسون در خاورمیانه گفت: در گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی در تهران، مدیران اروپا و سایر نقاط جهان در اختیار همتایان ایرانی قرار می‌گیرد.

به گزارش «دنیای اقتصاد» گابریل متز افزود: امروزه عملكرد پايدار تجارى به توانايى در جذب نيروهاى انسانی با استعداد با توانایی‌های متفاوت وابسته است. در غير اين صورت، پروژه‌هاى استخدام و نوآورى شركت‌ها لطمه خواهند خورد. وی افزود: بايد بدانيم كه موفقيت در اين حوزه، نيازمند تمركز راهبردى و نيز سرمايه‌گذارى منظم در تمامى زمينه‌هاى فعاليت افراد یک مجموعه است.

آسیه حاتمی، مدیرعامل «ایران تلنت» و یکی از سخنرانان «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» که هفته آینده در تهران برگزار می‌شود، گفت: بی‌شک آگاهی از تجارب بین‌المللی و آشنايي با روش‌هاي روز دنيا در مواجهه با چالش‌هاي منابع انساني كمك مي‌كند تا شركت‌ها مسير رشد را سريع‌تر و راحت‌تر طي كنند. وی افزود: تا به امروز دسترسی به این تحولات، نیازمند شرکت در چنین همایش‌هایی در خارج از ایران بود که طبیعتا برای هریک، باید هزینه و وقت زیادی صرف می‌شد. در حال حاضر فرصتی فراهم شده که صاحب‌نظران حوزه منابع انسانی به ایران می‌آیند و اين شانس را در اختيار مديران و متخصصان این حوزه در کشور قرار می‌دهند. از دیگر سخنرانان حاضر در «گردهمایی روندهای جهانی منابع انسانی» می‌توان به «راب ويرسما» مدير آموزش و توسعه شرکت گازپروم اينترنشنال و همچنین، شان رويال، مدير منطقه‌اى شركت هتل‌هاى هايت اشاره کرد. براساس این خبر، این گردهمایی 27 و 28 مهرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی تهران برپا می‌شود.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها