عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

بازگشت کفش ملی به دوره رونق

تاریخ: 1395/07/06

گروه بنگاه‌ها: تمام تلاش صندوق بازنشستگی به‌عنوان سهامدار گروه ملی بر این است تا کفش ملی را به برندی معتبر در عرصه صنعت کفش و پوشاک تبدیل کنیم.

 

به گزارش «دنیای اقتصاد» محمود اسلامیان، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور در مراسم گشایش و احیای اولین فروشگاه کفش ملی در چهار راه گلوبندک تهران گفت: براساس مطالعات صورت گرفته در بازار کفش به این نتیجه رسیدیم که می‌توان کفش ملی را وارد چرخه تولید کفش‌های ورزشی نیز کرد. وی افزود: قصد داریم تا با بالا بردن کیفیت محصولات کفش ملی، ایرانیان را به مانند گذشته ملی پوش کنیم از این رو با توجه به اشتغال‌زایی این صنعت، سرمایه‌گذاری‌هایی را نیز انجام داده‌ایم تا کفش ملی به صنعت کشور به‌صورت قدرتمندتری بازگردد.

اسلامیان با اشاره به اینکه صنعت کفش ایران توانایی پیشرفت بیشتر از موقعیت کنونی را دارد، بیان کرد: می‌توان با احیای این برند در بازاری رقابتی مقابل تولید‌کنندگان و وارد‌کنندگان کفش‌های چینی ایستاد و محصولی ارائه کرد که از نظر کیفیت و قیمت بالاتر باشد. مدیرعامل گروه صنعتی ملی نیز در این مراسم از احیای کفش ملی به‌عنوان برند نوستالژیک کفش در ایران خبر داد و گفت: با اجرای مدیریت مدرن می‌توان نقش کفش ملی را به‌عنوان یکی از بهترین هلدینگ‌های صنعت کفش در بازار افزایش داد. منوچهر صالحی افزود: صنعت کفش در ایران دارای سابقه زیادی است که در دوره معاصر با نام کفش ملی به بلوغ رسید و توانست به برندسازی در این عرصه روی آورد.

وی افزود: تمام تلاش ما بر این است تا برند کفش ملی که بیشتر افراد کشور از آن خاطره دارند، حفظ شود و با اعمال مدیریت جدید بتوان با واحدهای تولید‌کننده کفش بر سر تولید کفش‌های استاندارد به تفاهم رسیده و به‌عنوان یک هلدینگ بزرگ این محصول در فروشگاه‌های حقیقی و مجازی به فروش برسد. معاون سرمایه‌گذاری و امور صندوق بازنشستگی نیز در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با «دنیای اقتصاد» گفت: تنوع تولید و عرضه کفش در فروشگاه‌های کفش ملی بالاست که از کیفیت خوبی نیز برخوردار است. همچنین برای هر طیفی از مشتریان با سلیقه‌های گوناگون می‌توان کفش‌های جدید و به روز را با استفاده از مواد اولیه مرغوب به تولید برساند.

محمود شهشهانی‌پور افزود: ما با استفاده از برند کفش ملی و داشته‌های آن در تلاش هستیم تا کار تولید کفش را برون سپاری کرده و با تعریف استانداردها، واحدهای کوچک و بزرگ تولید کفش را تحت پوشش خود قرار داده و محصولات آنان را از طریق شبکه عظیم فروش کفش ملی در سراسر کشور عرضه کنیم. معاون سرمايه‌گذاری و امور اقتصادی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با ایتالیایی‌ها گفت: با توجه به تجربه این کشور در طراحی و تولید انواع کفش، مذاکراتی با تولیدکنندگان ایتالیایی داشته‌ایم تا به کمک صنعت کفش بیایند و بتوانند در توسعه کیفی و طراحی محصولات ما را یاری کنند.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها