عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

برگزاری دوره‌های MBA و DBA با همکاری سوئیس و هلند

تاریخ: 1395/05/13

گروه بنگاه‌ها: طراحی و تدوین دوره‌های کاربردی MBA و DBA با استانداردهای بین‌المللی، می‌تواند نیازهای اساسی کسب‌وکار ایرانی را رفع کرده و راهکاری برای توانمندسازی بنگاه‌های تولیدی و بازرگانی ایران باشد.

 

هادی سیاری، رئیس انجمن کسب‌وکار ایران از فعالیت مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان خبر داد و گفت: این مدرسه اقدام به برگزاری این دوره‌ها برای مدیران عالی‌رتبه بنگاه‌های خصوصی و دولتی و با حضور استادان حرفه‌ای با نگرش کاربردی و با همکاری علمی دانشگاه‌ها و مدارس عالی کسب‌وکار بین‌المللی از جمله مرکز عالی مدیریت ماستریخت هلند و دانشگاه UMEF سوئیس در اوایل مهرماه کرده است.

وی افزود: طراحی و تدوین دوره‌های کاربردی با استانداردهای بین‌المللی در کشور می‌تواند نیازهای اساسی کسب‌وکار ایرانی را رفع کرده و راهکاری مناسب برای توانمندسازی صنایع، بنگاه‌های اقتصادی، تولیدی و بازرگانی در شرایط فعلی باشد و از دیگر مزایای آن این است که این دوره‌ها در کشور برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان نیازی به ترک کشور و دوری از کسب‌وکار خود ندارند. بنیان‌گذار و رئیس مدرسه‌عالی کسب‌وکار ماهان گفت: با ورود شرکت‌های بین‌المللی به کشور دغدغه عمده صاحبان کسب‌وکار و بنگاه‌های اقتصادی کوچک این است که بر سر اقتصاد و بازار کسب‌وکار چه پیش خواهد آمد. سیاری گفت: در این شرایط باید برای توانمندسازی کسب‌وکارهای ایرانی، راهبران و مدیرانی را پرورش داد که توانایی رهبری و مدیریت تغییرات را داشته باشند. وی در ادامه اظهار کرد: بخش خصوصی باید توان رقابتی خود را برای ورود به عرصه‌های اقتصادی تقویت کند یا توانایی خلق مزیت‌های رقابتی برای مقابله استراتژیک با برندهای بین‌المللی معتبر را که در انتظار ورود کشور هستند، داشته باشد. رئیس مدرسه عالی کسب‌وکار ماهان افزود: از آنجا که فعالان کسب‌وکار به تنهایی و صرفا با تکیه به تجربه حرفه‌ای خود موفق به شکار فرصت‌ها نخواهند بود، حضور دراین همایش فرصتی برای خلق فرصت‌ها و ایدهای جدید است.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها