عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

استفاده از طرح‌های ایتالیایی در کفش ملی

تاریخ: 1395/04/15

گروه بنگاه‌ها: یک هیات ایتالیایی با بازدید از کفش ملی آمادگی خود را برای همکاری در بخش طراحی، تولید و آموزش در گروه صنعتی ملی اعلام کرد. براساس این گزارش، این هیات ایتالیایی با حضور در گروه صنعتی ملی ضمن بازدید از امکانات و ظرفیت این مجموعه با منوچهر‌صالحی مدیرعامل این گروه صنعتی دیدار کرد.

 

در این دیدار، طرفین در زمینه همکاری در بخش طراحی، انتقال تکنولوژی و بازاریابی در راستای احیای نشان کفش ملی و جهانی شدن به گفت‌وگو پرداختند. هیات ایتالیایی در دیدار با صالحی مدیرعامل شرکت، طرح‌های خود را برای تحقق موارد مذکور ارائه و سپس به بازدید قسمت‌های مختلف این مجموعه پرداختند. «آدولف اورسو» رئیس شرکت «Iws»، «فرانکو بالین» به‌عنوان کارآفرین موفق ایتالیا و موسس مدرسه پلی تکنیک کفش ونیز و همچنین دکتر ماساروی به‌عنوان بازاریاب نمونه اعضای هیات ایتالیایی را تشکیل می‌دادند. رئیس شرکت IWS گفت: حدود 8 سال در وزارت اقتصاد ایتالیا به‌عنوان وزیر تجارت خارجی فعالیت و در آن زمان برای تولید کفش مرغوب، زیبا و با کیفیت در ایتالیا خیلی تلاش کردم، همان‌طور که می‌دانید کفش‌های ایتالیایی بهترین کیفیت را در دنیا دارند.

اورسو افزود: اما امروز از طریق شرکتی که تاسیس کرده‌ام در ایران فعال هستم و با شرکت‌های ایرانی همکاری‌های صنعتی و تجاری انجام می‌دهم. وی ادامه داد: ما برای همکاری با گروه صنعتی ملی بهترین‌ها و حرفه‌ای‌های ایتالیا را در صنعت کفش کنار هم جمع کرده‌ایم تا بتوانیم به افزایش تولید و ارتقای کیفیت کفش ملی کمک کنیم و قصد داریم به صادرات بیشتر کمک و با همکاری هم مشکلات پیش روی کفش ملی را مرتفع سازیم. او اضافه کرد: نشان کفش ملی را همه در ایران می‌شناسند، ما اینجا آمده‌ایم تا صنعت ایران به صنعتی قابل رقابت در سطح جهان تبدیل کنیم، البته ما می‌دانیم همه کفش‌های ایرانی را در دنیا می‌شناسند و می‌دانیم سال‌ها محصولات کفش ملی به روسیه و مصر صادر می‌شده و بازار خوبی در این کشورها داشته است.کفش ملی با کمک ایتالیایی‌ها قصد دارد، جایگاه سابق خود را به دست آورد و صادرات انبوه داشته باشد.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها