عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

حذف ۳۴۸ مجوز غیرضرور در بخش کشاورزی

تاریخ: 1395/04/02

گروه بازرگانی: معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی، در حاشیه نشست هم‌اندیشی تبیین فاز 3 اجرای قانون اصلاح مواد (1)، (6) و (7) سیاست‌های کلی اصل 44 که در محل وزارتخانه جهاد کشاورزی برگزار شد، گفت: اقدام‌های موثری برای حذف مجوزهای غیرضروری کسب‌وکار در زیر بخش‌های مختلف انجام شده است، به‌طوری که ظرف یک سال و نیم گذشته، تعداد این مجوزها از 444 مورد به 96 مورد رسیده که به مردم و فعالان این حوزه کمک خواهد کرد.

شاپور محمدی، عملکرد وزارت جهاد کشاورزی در حذف مجوزهای غیرضروری کسب‌وکار را، مثبت ارزیابی و بر بهینه‌سازی فرآیند و کوتاه شدن زمان صدور، نیز تاکید کرد. وی ضمن تاکید بر بهینه‌سازی فرآیندها و کوتاه شدن زمان صدور مجوزها، اظهار کرد: با الکترونیکی‌سازی ممکن است زمان فرآیندها کوتاه نشود، اما سرعت را افزایش می‌دهد. چرا که هدف نهایی ما نیز کوتاه کردن زمان صدور مجوز کسب‌وکار است.

معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: کاهش تعداد مراحل و هزینه صدور برای ما مهم است و خوشبختانه در ایران هزینه صدور مجوزها زیاد نیست. وی در عین حال ابراز امیدواری کرد که همکاری‌ها در اجرای فاز بهینه‌سازی و فرآیندهای صدور مجوزهای کسب‌وکار ادامه یابد. محمدی گفت: تلاش ما این است که ظرف 4 ماه، فاز بهینه‌سازی و تسهیل فرآیندهای صدور مجوزهای کسب‌وکار دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها به اتمام برسد.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها