عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

جزئیات مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن

تاریخ: 1395/04/01

شاتا: رئیس ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن اعلام کرد: مراسم بزرگداشت روز صنعت و معدن عصر روز شنبه 19 تیر ماه برگزار می‌شود. محمدرضا فیاض، معاون توسعه مدیریت، منابع و امور استان‌ها افزود: همایش امسال در سه محور رقابت‌پذیری صنعتی، تعالی تولید و توسعه صادرات برگزار خواهد شد.

 

فیاض ادامه داد: در این مراسم نشست‌های تخصصی با عناوین: رونق تولید، ارتقای رقابت‌پذیری واحدهای تولیدی، افزایش صادرات و مدیریت هدفمند واردات و سرمایه‌گذاری برگزار می‌شود. وی گفت: در این روز واحدها، طرح‌ها و پیشکسوتان برتر بخش صنعت و معدن معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد. رئیس ستاد بزرگداشت روز صنعت و معدن گفت: روش انتخاب منتخبان با همکاری تشکل‌های بخش خصوصی و دفاتر تخصصی در وزارت متبوع صورت گرفته است.

وی گفت: این همایش با حضور مقامات عالی‌رتبه کشوری برگزار و ضمن بررسی آخرین وضعیت صنعت و معدن کشور، راهبردهای این حوزه برای سال 95 تبیین می‌شود. بر اساس این گزارش، دهم تیر ماه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی روز صنعت و معدن نامیده شده است، اما به دلیل همزمانی این روز با ایام ماه رمضان، مراسم بزرگداشت آن در نوزدهم تیر برگزار می‌شود.

لینک:
منبع: روزنامه دنياي اقتصاد

بازگشت به خبر ها