عضویت

هنوز عضو پایگاه نشده ام!

عضویت

صادرات 900 میلیون تومانی نساجی در کشور

تاریخ: 1393/06/06

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع گفت: سالانه 800 تا 900 میلیون تومان نساجی از کشور صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه لرستان، نصراللهی در نشست رییس کل بانک مرکزی با شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بیان کرد: در لرستان با توجه به ظرفیتی که وجود دارد باید به سمت صنایعی برویم که ارزش افزوده زیادی دارند.

 

نصراللهی با اشاره به وضعیت بانکی و پرداخت تسهیلات اظهار کرد: برخی از همکاران ما در بانک‌ها با توجه به بدهی و طلبی که از تسهیلات‌گیرندگان دارند برخی مواقع ترجیح می‌دهند جواب منفی در پرداخت‌ها داشته باشند.

 

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع تاکید کرد: لازم است به همکاران بانکی اطمینان خاطر بدهیم تا آنها به کمک سرمایه‌گذاران آمده و موجب افزایش نقدینگی واحد‌های تولیدی شوند تا چرخه‌ی سرمایه در گردش آنها دوباره رونق بگیرد.

 

این مقام مسوول خواستار سرمایه‌گذاری بیشتر در بخش نساجی لرستان شد و گفت: این بخش با توجه به نرخ بالای بیکاری و وضعیت استان اشتغال خوبی دارد و می‌تواند ارزش افزوده مناسبی به همراه داشته باشد.

 

نصراللهی از صادرات 800 تا 900 میلیونی نساجی در کشور خبر داد و گفت: علی‌رغم این صادرات در بسیاری از مواقع برخی از همکاران ما وقتی به بانک مراجعه می‌کنند و طرح‌های توسعه‌ای دارند که نیازمند تسهیلات است بانک‌ها می‌گویند باید طرح‌هایتان توجیه اقتصادی داشته باشد.

 

مدیر کل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنایع با بیان این‌که برای سه برابر شدن نرخ ارز باید تدبیر اساسی صورت گیرد، افزود: سرمایه‌گذاران باید از نرخ ارز و ثابت بودن آن اطمینان کامل داشته باشند.

 

لینک:
منبع: خبرگزاري ايسنا

بازگشت به خبر ها